שינוי / ביטול הזמנה

דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות אשר בוצעו באמצעות אתר ג'ייקוב סמואל:

מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו. 

שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה: callcenter@prima.co.il, טלפון לבירורים: 03-5275660 או 9995*.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי. ביטול הזמנת שירותים או כל חלק מהם לא ייחשב לשינוי, אלא לביטול.

ביטול הזמנה:
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד באתר החברה בלשונית "ההזמנות שלי" בחלקו התחתון השמאלי של העמוד. המשתמש יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל). לאחר הזנת שם משתמש יישלח למייל או לנייד קוד זמני אתו יש להתחבר לאיזור האישי. ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון. כמו כן, ניתן לשלוח בקשה לביטול הזמנה באמצעות טופס מקוון באתר החברה בלשונית: https://www.prima.co.il/cancellation-policy בחלקו התחתון של העמוד.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון המוזמן או עם מוקד ההזמנות בטלפון 9995* או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: callcenter@prima.co.il.

ביטול הזמנה לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש: 
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל את הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן: 
  • ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח. 
  • נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן. 
  • בוצע ביטול בהתאם לתנאי הביטול הנזכרים בסעיף זה יחויב המזמין בדמי ביטול בסך שך 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מבניהם.  
אופן ביטול ההזמנה:
יש לבטל את ההזמנה על ידי "הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלןואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גםפרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:

דרכי ביטול:
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א - בע"פ בטלפון שמספרו 9995* או 03-5552000; או בהודעה בע"פ במקום העסק: ג'ייקוב סמואל, רחוב דיזנגוף 197, תל אביב.
ב - בדואר רשום לכתובת: מלון ג'ייקוב סמואל, רחוב דיזנגוף 197, תל אביב.
ג - באמצעות דוא"ל: callcenter@prima.co.il או info@jacob-Samuel.co.il
ד - באתר בלשונית "ההזמנות שלי" בקישור: https://www.jacobsamuelhotel.co.il/be/myaccount/login?chainid=191&lang=heb
 
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר "עונת שיא" ו/או "חגי ישראל"
"חגי ישראל"– לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא"– תקופת המכביה וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.

כל השנה
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של עד שלושה לילות, ניתן לבטל את הזמנת החדר עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.  
  • בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים לתקופת שהייה של ארבעה לילות ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, יחויב המזמין בעלות בשווי 50% מהסכום הכולל של ההזמנה. במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה. 
  • במקרה של הזמנת 5 חדרים ומעלה, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובתנאי שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. במידה ולא התקיימו התנאים הנ"ל, יחויב המזמין בצלוא עלות ההזמנה. 

הערות לתנאי הביטול
במקרה של חיוב, החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.
 
 
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9995* ונחזור אליכם בהקדם.